Dynamics 365 heeft nieuwe AI en Mixed Reality features | Referit
3798
post-template-default,single,single-post,postid-3798,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.8.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Dynamics 365 heeft nieuwe AI en Mixed Reality features

Dynamics 365 heeft nieuwe AI en Mixed Reality features

Er worden meer dan 350 nieuwe functies toegevoegd aan Dynamics 365 en het Power Platform. Het is onderdeel van de eerste grote release van 2019 vanuit Microsoft. De volgende grote release zal in oktober plaats gaan vinden. Met deze nieuwe functies weet je zeker dat je bovenop de nieuwste veranderingen zit binnen jouw business en industrie.

Verdeeld over de komende 6 maanden worden er telkens nieuwe applicaties toegevoegd zoals Dynamics 365 – Customer Insights, – Virtual Agent for Customer Service en Fraud Protection. Ook worden er nieuwe mixed reality applicaties bekend gemaakt en meer innovaties die naar het Power Platform komen.

 

Klantbeleving en de kracht van AI

Deze update maak het je mogelijk om een eersteklas beleving te bieden aan je klanten. Applicaties ondersteunt met AI maken het mogelijk om diepere inzichten te krijgen van je klanten om  persoonlijkere ervaringen te creëren. Het sales team krijgt ook meer mogelijkheden om klanten persoonlijker te benaderen dankzij geïntegreerde inzichten met betrekking tot hun klanten en samenwerkingen.

Met Dynamics 365 Market Insights worden zoekopdrachten van het web en informatie op social kanalen verzameld om je een beeld te kunnen geven over wat er speelt in de markt. Zo weet je waar er over gesproken wordt, waar men naar zoekt en hun mening over bepaalde producten of diensten bijvoorbeeld.

Virtual Agent for Customer Service geeft jouw klanttevredenheid afdeling meer rust om sneller op belangrijke problemen rondom klanten te kunnen afhandelen. Dit kan dankzij slimme geautomatiseerde service verzoeken en automatische antwoorden op simpele/veelvoorkomende problemen. Deze kunnen heel makkelijk worden ingesteld zonder kennis te hoeven hebben van AI of het schrijven van code. Zodoende kunnen de customer service medewerkers zelf de onderwerpen instellen waarvan zij weten dat hier de meeste vragen over zijn bijvoorbeeld. Erg handig en tijdbesparend dus!

 

Klanttevredenheidsonderzoek

Zou jij willen weten wat er bij jouw klanten speelt en hoe zij jouw merk beleven? Altijd goed om hier op in te kunnen spelen als bedrijf. Een nieuwe applicatie Forms Pro maakt het je gemakkelijker om een vragenlijst op te stellen die de feedback en ook actiepunten te koppelen aan de hand van de  uitslagen.

Last but not least; de Fraud Protection applicatie. Een product wat ontstaan is vanuit de brede ervaring die Microsoft heeft met betrekking tot e-commerce transacties. Deze ultramoderne fraude bescherming is gebaseerd op verzamelde kennis door de best beschikbare AI technologie onderzoeken. En dit alles om betalingsfraude te helpen voorkomen.

 

Mixed reality in de mix

Afgelopen Oktober waren er all mixed reality apps geïntroduceerd voor de HoloLens zoals Layout en Remote Assist. Vanaf deze maand gaat Dynamics 365 mixed reality gecombineerd worden met HoloLens 2 en mobiele apparaten. Deze technieken zullen vermoedelijk vooral ingezet worden om (nieuwe) medewerkers te trainen op een innovatieve manier. Zo is het mogelijk om stapsgewijze handleidingen te laten zien voor trainingen en andere applicaties om operationeel personeel te kunnen ondersteunen.

Een andere leuke en speelse applicatie is Product Visualize. De naam zegt het eigenlijk al, je kan dankzij mixed reality een product en diens specificaties bekijken waar je maar wil. Het doel is om op een interactieve manier het product beter te kunnen begrijpen. Klinkt als toekomstmuziek, toch is de app al beschikbaar als preview vanaf deze maand.

 

Meer lezen over Dynamics 365 applicaties?

Bekijk onder andere dan even deze blogpost om meer te leren over de functionaliteiten en mogelijkheden.

 

Natuurlijk mag je ons voor meer informatie en vragen altijd even bellen of mailen! Via: 078- 6121 031 of  cloudenabler@referit.nl 

 

 

 

Linda Kruijswijk